Followers

Tuesday, January 19, 2010

jiwa kacau :(

benci masa jiwa kacau.
gelora jiwa.

setahun dah berlalu.
apa akan jadi untuk tahun-tahun akan datang?

6 bulan ialah penantian.
3 bulan mengumpul duit dengan banyaknya hasil perbelanjaan akhir tahun yang massive.
4 bulan lagi berperang dengan diri sendiri.

nak seribu daya.
sehari pun dah rasa tak terdaya.
semoga aku cekal, tabah & apa-apa lagi perkataan yang menggambarkan kekuatan jiwa.

keluar dari comfort zone adalah bagus.
to defeat your own limit juga adalah baik.
we'll see how, soon.

cakap banyak-banyak dah tak guna.
diam-diam ubi kan berisi.

o ye,
ada masa kehidupan jadi sangat menakutkan.
aku berhenti, ambil masa untuk diri sendiri.
cari kekuatan.
cari apa-apa yang hilang.
lepas tu aku terus jalan lagi.

ada masa aku nangis tak berhenti.
lepas tu gelak sekuat-kuat hati.

satu benda yang aku belajar.
orang boleh cakap macam-macam.
orang boleh kata macam-macam.
orang boleh janji macam-macam.
akhirnya,
kau cuma ada diri kau untuk teruskan kehidupan.

sedih pedih, tawa riang cuma kau je yang rasa.
lemah atau gagah cuma kau je yang tau.
cuma kau yang tau apa yang kau nak untuk future kau.
cuma kau.

orang lain adalah angin yang boleh mendamaikan atau menghancurkan kau.

semoga selamat semuanya.
    

terima kasih semua!



p/s: kadang-kadang rasa sayu bila fikir tentang hal-hal kasih sayang ni. i memang emo sikit. tau u sayang i pon boleh buat i nangis. nangis tak semestinya sebab sedih, kan?

No comments:

Post a Comment